2 Ağustos 2014 Cumartesi

      DER KORSAR GOLD (CORSAİRS GOLD FULL WİN7)


Oyun pek fazla bilinmese de güzel eğer siz denizde yelken açmak istiyorsanız çok güzel bir oyun. Haritada 50 ye yakın kaleler var oyunun ilk başında ülkenizi sseçmeniz gerek İngilizler, Fransızlar, Portekizler. 3 ünün ayrı ayrı Campaign' i var. Ben İngilizini bitirdim. Gayet zevkliydi. Oyun eski olduğu için multiplayer diye bir şey yok ama multiplayer olsaymış oyun gayet güzel olurdu. 
Yukarıdaki resimde kalelerden birisini göüyorsunuz sağ altta harita var koyu yerler kara parçaları.

Buradada eğer düşman gemisiyle savaşa girdiyseniz yukarıda kutucuk çıkar adamlarımız daha fazlaysa yenme olasılığı yüksek az ise düşük. Ama sizin adamınız az ben manuel kontrol etmek istiyorum diyorsanız kılıcı seçiyorsunuz ve kendi stratejinizle karşı gemideki adamları haklıyorsunuz. 


Portekizlilerin bölümünden bir görüntü


Oyun İndirme Linkleri:
Buyrun En Hızlısı:

KURULUMU:(ÖNEMLİ)
İndirdiğiniz RAR lı dosyayı Yerel Disk C: ye çıkarın ama program filese felan değil yerel disk c ye girin oraya çıkarın. Sonra oyunu çalıştırmadan oyunun .exe sine sağ tıklayın Uyumluluk Sekmesine gelip Win95 Mode de çalıştırın. Tamam a tıklayıp oyuna girin.
 
RAR ŞİFRESİ: ted1getir.blogspot.com
 
İYİ EĞLENCELER !
 

4 yorum:

  1. Selam , çok teşekkürler eline sağlık fakat yine olmadı sürekli hata alıyorum. Bu denediğim 4. ya da 5. farklı yerden alınma Corsairs denemem. Bir tanesi oldu o da ne inglizce ne de asıl oyuna girebildim. Tutorial tarzı yerden başka yere girmiyor. Cidden şu oyunu çalıştırabilen var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında ben çalıştırdım sizde nasıl olmadı anlamadım yandiskten indirmeyi denermisiniz birde. bizzat kendi uploadım

      Sil
    2. birde kurulumu okuyun kırmızı yazıyla yazılanı. o çok önemli yoksa çalışmıyor yerel disk c dizinine çıkarıcaksınız program filese felan değil

      Sil
  2. Eline sağlık bu oyunu bayağıdır arıyordum. Yalnız bu savaş sahnesine geçince ekran çok hızlı bir şekilde kaydırılıyor. Ekranın ortasını göremiyorum. Büyük ihtimalle çözünürlük sorunu var. Buna bir çözüm var mı ? (uyumluluğu yapıyorum)

    YanıtlaSil

Kesinlikle Küfür ve argo kelimeler yasak. İsteklerinizi İletişim Formundan Gönderebilirsiniz..