11 Eylül 2014 Perşembe

Android Hack Wifi ( Wifi ye bağlı Olan Kullanıcıları Hackleme)

                              Android Hack DSPLOİT
Arkadaşlar size Wifi içi Hack Programını Tanıtacağım. Öncelikle cihaz ROOT lu olmalıdır. Yoksa program çalışmıyor. Sırf bu program için Root attım telefona. Program çalışıyor. Kodlaması Linux tabanlı. Bağlı olduğunuz wi-fi de işlem yapabiliyorsunuz. Örneğin; Wi-fi ye bağlı olanları atma, Bağlı olanların Facebook, twitter, gmail, şifrelerine bakabiliyorsunuz. Port bakma özelliği var. Paket toplama, Şifre Kırma, Eğer bide adam bilgisayarda ise o bilgisayardayken ona istedğiniz fotoğrafı anında gönderebiliyorsunuz. Mesela internette haberlerde gezinirken siz ona resim göderdiğniizde o birdaha başka yere basarsa bastığı sayfadaki resimlerin nerdeyse hepsi sizin gönderdiğiniz resime dönüşüyor. Yada videoda gönderebiliyorsunuz. Başka bir özelliği de onun anlık nereye girdiğini görebilidğiniz o googleye girdiğinde siz telefonunuzdan scan' a basıyorsunuz size google.com u gösteriyor. Program Hack üzerine kurulu anlayacağınız.
Buradan Programı "İngilizce Olarak" Google Play'dan İndirebilirsiniz.
Anlatımı Video Çekip Youtubeye koyacağım. Çünkü Diğerki türlü anlaşılmıyor.
NOT: Programı eğer acemiseniz kurmanız imkansız. Çünkü kurduktan sonra başka programlar ve izinler gerektiriyor. Yani cihazınız rootlu olsa bile hata veriyor. O yüzden videolu anlatımı bekleyin.
NOT 2: Programı Türkçe yaptim ama daha net anlasilmasi için sadeleştiriyorum boylece kullanimi rahat olacak. 1 hafta sonra paylasiyorum

Programın Kullanım Videosu:

Videoya Gidin Reklamı Geç Diyin

Program Türkçe Versiyonu GÜNCELLENDİ (11.08.2015) UsersCloud :

İndirmek İçin Tıklayın


KURULUMU:

Cihazınızı ROOTlayınız. Rootladığınız takdirde garantiniz bitmediyse biter. Bunu dikkate alarak bu işe başlayın. Daha Sonra BusyBox adlı programı Play Storeden indirin. Programın içine girin ve Install Yazısına basın ve bekleyin. 100.0 Olduktan sonra çıkın ve Dsploiti kurun. Daha sonra videoda talimatları takip edebilirsiniz ..


NOT: İLLEDE BUSYBOX KURMANIZA GEREK YOK TELEFONU BİRAZ YAVAŞLATIYOR. SİZ KURMADAN DİREK TRY TO CONNECTE BASIN 







53 yorum:

  1. Aga türkçe version linki kırık onu yenileyip geniş çaplı bi kullanım videosu çekersen sevinirim youtubedende sürekli takip ediyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya aga 2-3 saatir araştırıyorum ama bişey bulamadım nolur yardım et ilk servis müfettişi çalıştırın diyor.

      Sil
    2. KANKA BEN FB--- Nefs-i Mudafa--istanbul fotos var, bana su root seyini anlatirmisin lutfen bulamadim senin fb,

      Sil
  3. Yandiske atmak istiyorum fakat virüs diyip linki açamıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya aga 2-3 saatir araştırıyorum ama bişey bulamadım nolur yardım et ilk servis müfettişi çalıştırın diyor.

      Sil
    2. Bende aynı hatayi alıyorum çözümünü buldun mu veya bilen varmi

      Sil
    3. KANKA BEN FB--- Nefs-i Mudafa--istanbul fotos var, bana su root seyini anlatirmisin lutfen bulamadim senin fb,

      Sil
  4. admin bir telefona nasıl root atılır videolu anlatırmısn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Internette mevcuttur. Ama eğer hala yapamadiysaniz haftasonu size yardimci olabilirim. Root telefonun garantisini bitirir.

      Sil
    2. KANKA BEN FB--- Nefs-i Mudafa--istanbul fotos var, bana su root seyini anlatirmisin lutfen bulamadim senin fb,

      Sil
  5. ya wifi şifre kırıyodime en çok işime o lazım olacak dimi bide sizin facebooğnuz varmı varsa benle iletişime geçermisiniz https://www.facebook.com/alica5858 bu isme arkadaşlık isteği gönder kardeş bi iki sorum olacakta

    YanıtlaSil
  6. Maalesef yaramıyor ayrıca facebook hesabınıza istek gönderdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KANKA BEN FB--- Nefs-i Mudafa--istanbul fotos var, bana su root seyini anlatirmisin lutfen bulamadim senin fb,

      Sil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Acinca hata diyor sonra kapaniyor

    YanıtlaSil
  9. Android sürümunuz nedir tel modeli ?

    YanıtlaSil
  10. Tamam hallettim tesekkurler suan calisiyor

    YanıtlaSil
  11. Kardeşim bu uygulama bir wifid bağlı olanların bilgilerini öğrenmek için değilmi öyleyse tam işime yarıcak kesin olarak çalışıyorum boşuna uğraşmıyım

    YanıtlaSil
  12. Bende hiçbir özelliği çalışmıyor Yardım edermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bağlı olduğunuz Wifi Ağı modem olmalıdır hotspot olmamalıdır.

      Sil
  13. Video gizli olduğu için izleyemedim

    YanıtlaSil
  14. Benim tel rootlu fakat root gerektirir hatası alıyorum sebebi ve çözümünü söylersen sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1-Superuserden izin vermemiş olabilirsin. Ordan izin ver.
      2-Uygulamayı sil tekrar yükle.

      Sil
  15. benim cihazda program root istiyor izin veriyorum bi süre sonra cihazınız rotsuz vs. diyor program kapanıyor
    ROOT izni programım KİNGUSER ayrıca arkadaşımda da aynı hata var.
    S3 mini i8190
    grand neo

    YanıtlaSil
  16. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  17. Hocam busybox yuklemek şart mi?
    Ve telefona bir zararı olur mu? Bircok kisi truva ati var demis.

    YanıtlaSil
  18. Telefonum samsung galaxy s2 bu program calisir mi?

    YanıtlaSil
  19. Link çalışmıyor unable diyor

    YanıtlaSil
  20. Root izni veriyorum 2 kere silip yükledim programı hala ayni hata root ile çalışır diyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı sorun bende de var ne yapsam bilmiyorum saha önce çalışıyordu telefonu sifirladim ama şimdi olmuyor telefon rootlu

      Sil
  21. Port hatası alıyorum görüntü değiştirirken napicam

    YanıtlaSil
  22. Telefonum root uygulamaya girdigimde root istegini kabul ediyorum sonra telefonun root olmasi gerekiyor diyo

    YanıtlaSil
  23. Telefonum root uygulamaya girdigimde root istegini kabul ediyorum sonra telefonun root olmasi gerekiyor diyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süper su proyu buys ox Pro yu kullanmazsan rot hatası alırsın

      Sil
  24. Programı çok güzel ama busy kurmadan da yavaş hareket ediyor sanki biraz geç buluyor yanı

    YanıtlaSil
  25. ilk servis müfettiş çalıştırın ne demek

    YanıtlaSil
  26. Fix mi yedi google giriyorum google facebook a erisemiyorum

    YanıtlaSil
  27. Ya aga 2-3 saatir araştırıyorum ama bişey bulamadım nolur yardım et ilk servis müfettişi çalıştırın diyor.

    YanıtlaSil
  28. Arkadaş link bozuk galiba gri ekran geliyor

    YanıtlaSil
  29. Bc.denilen eklentiye girmiyor yandisk ten yada baska upload sitesinden atarmisiniz

    YanıtlaSil
  30. Tabletimde root var ama bana bu uygulama root ile çalışı diyor tamam diyorum uygulamayı kapatıyor
    Yardım

    YanıtlaSil
  31. Bende ise cihazınızın işlemcisi ARM7 değil gibi görünüyor diyor asus zenfone6 açmıyor

    YanıtlaSil
  32. Bende ise cihazınızın işlemcisi ARM7 değil gibi görünüyor diyor asus zenfone6 açmıyor

    YanıtlaSil
  33. Telefonun internetinden bağlanıyorum ve uygulumaya girince başlatılıyor diyor yuvarlak dönüyor acaba telefon internetinden mi(mobil veri)

    YanıtlaSil
  34. Kardeşim video ya tıklıyorum "video bulunamadı" yazıyor

    YanıtlaSil
  35. Benim telefonda (telefon asus zenfone 5 rootlu android 4.4.2)calismiyor cihazınızın işlemcisi arm7 değil gibi görünüyor hatası aliyorum yardim edermsisinz

    YanıtlaSil

Kesinlikle Küfür ve argo kelimeler yasak. İsteklerinizi İletişim Formundan Gönderebilirsiniz..