27 Aralık 2014 Cumartesi

TELEFONDAN Wİ-Fİ KIRMA PROGRAMI APK (YALNIZ ROOTLU TELEFONLAR İÇİNDİR)


Arkadaşlar internette araştırma yaptım ve sizler için mobilden wifi kırma programı buldum öncelikle dsploit teki gibi BUSYBOX Programı lazım.

NOT: Cihazınızın Rootlu olması lazım aksi takdirde çalışmaz.


İndirmek İçin Tıkla (UsersCloud)

KURULUMU:

1-Yüklemeden önce BusyBox programını yükleyin ve programa girip İnstall yapın. İnstalled yazısını gördükten sonra

2-Apk yı kurun.

3-Kurudktan sonra programa girin ve yukarda refresh e basın. (Yeşil olana)

4- Hedefi seçin ve tıklayın. Daha sonra en sağdaki TRY TO CONNECT(ROOT) A tıklayın. ve bekleyin. BURDAN SONRASI ŞANSA KALMIŞ KIRAR KIRMAZ BİLGİSAYARDAKİ DUMPPERİN MOBİL VERSİYONU GİBİ BİR ŞEY BU. VİDEO ÇEKİP YARIN YADA BU GECE KOYACAĞIM. İYİ AKŞAMLAR..


SORULARINIZI YORUM OLARAK ATINIZ..

BEKLETMEDEN BUYRUN KULLANIM VİDEOSU:

https://www.youtube.com/watch?v=CLEakHLzG9g

BU PROGRAM KESİNLİKLE ÇALIŞIYOR GOOGLE PLAY STOREDEKİ GÜNCEL VERSİYONU ARTIK KIRMIYOR ÇOK SORUNLU SİZ BURADAN İNDİRİN SIKINTI OLMAZ.

4 yorum:

  1. Ya kardeş benim telefonda çalışmadı bu. Telefon rootlu ve busybox ta kurulu ve instal da edilmiş halde ancak programı çalıştırdığımda busybox kurmamı istiyor. defalarca kurup instal ettim ancak sonuç değişmedi. bunda android versiyonu farkedermi acaba bendeki 4.0.3

    YanıtlaSil
  2. merhaba kardeş telefonum rotlu busybox kurulu fakat try to connet root dediğimde busybox kur diyor android 4.0.3 kullanıyorum ne yapmam lazım

    YanıtlaSil

Kesinlikle Küfür ve argo kelimeler yasak. İsteklerinizi İletişim Formundan Gönderebilirsiniz..